- Zgłoszenie reklamacji do Obsługi Klienta. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-maila, zgłosić reklamację korespondencyjnie lub wypełnić formularz reklamacji.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest weryfikacja tożsamości nadawcy przelewu, weryfikacja kwoty, daty oraz miejsca zlecenia przelewu. W trosce o ochronę danych osobowych klientów oraz transakcji przez nich zawartych firma EasySend nie udziela informacji na temat zrealizowanych przelewów osobom, które nie posiadają powyższych informacji.
- Firma EasySend Ltd zobowiązuje się do: Rozpatrzenia reklamacji w ciągu 15 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Easysend rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji nie będzie możliwe w tym terminie, może on zostać wydłużony do 35 dni roboczych.
- Możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje. W niektórych przypadkach klient może zostać poproszony o udostępnienie dodatkowych dokumentów potwierdzających przedmiot reklamacji, np. wyciągu bankowego z konta.
- W konkretnych przypadkach zobowiązujemy się do reprezentowania naszych Klientów. Jeśli reklamacja odnosi się do banku pośredniczącego w transakcji pomiędzy firmą EasySend a klientem, firma zobowiązuje się do reprezentowania klienta w procesie reklamacji.