Rejestracja

Czy muszę się rejestrować i na czym to polega?

Tak, rejestracja jest konieczna. aby się zarejestrować, wystarczy w prawym górnym rogu strony wybrać opcję „Zarejestruj się”. Konto w serwisie założysz i aktywujesz za pomocą własnego adresu mailowego oraz wybranego przez ciebie hasła.

Czy muszę się ponownie rejestrować, jeśli korzystałem/am już z EasySend, ale nie robiłem/am przelewu online?

Nie musisz – każdy klient powinien mieć jedno konto w naszym serwisie. Jako zarejestrowany klient możesz dokonywać przelewów w panelu klienta (dostępnym po zalogowaniu się). Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy przy pierwszym logowaniu.

Co zrobić jeżeli zapomniałem/am hasła do serwisu?

Pod danymi do logowania znajduję się opcja „nie pamiętam hasła”. Na wskazany przez ciebie adres mailowy wyślemy link, który umożliwi zmianę hasła.

Czy muszę oraz jak mogę dostarczyć wymagane dokumenty?

W trosce o bezpieczeństwo transakcji jesteśmy zobowiązani przez europejskie prawo do potwierdzenia tożsamości naszych klientów. Jeżeli zlecasz przelewy, których suma nie przekracza równowartości 1000 EUR w okresie 90 dni oraz wysyłasz środki na terenie krajów EEA (strefa wolnego handlu i wspólny rynek, obejmujące państwa unii europejskiej i europejskiego stowarzyszenia wolnego handlu) to nie wymagamy dołączenia dokumentów. Dla sumy przelewów przekraczającej równowartość 1000 EUR należy wykonać weryfikację swojego profilu za pomocą zdjęcia dokumentu potwierdzającego tożsamość wykonanego w czasie rzeczywistym. Przy niektórych przelewach może zaistnieć potrzeba dodatkowej weryfikacji w celu zachowania bezpieczeństwa transakcji i zgodności z obowiązującymi przepisami. Dopóki taka weryfikacja nie zostanie przeprowadzona, realizacja przelewu może zostać wstrzymana.

Jakie dokumenty mogę dostarczyć?

W zależności od kraju wydania mogą to być różne dokumenty. Akceptowane przez nas dokumenty tożsamości to: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy UK, karta pobytu (dla obywateli spoza EEA).

Czy za każdym razem muszę potwierdzać swoją tożsamość?

Nie – jeżeli dokumenty zostały już pozytywnie zweryfikowane, nie ma konieczności, by ponownie potwierdzać swoją tożsamość. Wyjątkami są wygaśnięcie okresu ważności lub utrata dokumentu. Data ważności dokumentów jest określona na dokumencie.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty!

Napisz do nas