EasySendowicze! W najbliższym tygodniu obchodzimy Boże Narodzenie, a chwilę później świętować będziemy Nowy Rok – z tego powodu w niektóre dni zamknięte będą polskie i zagraniczne banki, a więc czas realizacji naszych przelewów będzie nieznacznie zmieniony. Zawsze informujemy Was o takich sytuacjach z wyprzedzeniem, abyście mogli uwzględnić nowy harmonogram i aby wszystkie zaplanowane w tym okresie przelewy dotarły do odbiorców na czas.
Poniżej przedstawiamy tabelę ze zmianami. W razie jakichkolwiek pytań nasz zespół Obsługi Klienta chętnie na wszystkie odpowie.
Terminy realizacji przelewów – Klient Indywidualny
Terminy realizacji przelewów – Klient Biznesowy
* podane godziny wg czasu UK/Irlandia
W razie pytań nasz zespół Obsługi Klienta jest dostępny mailowo: pomoc@blog.easysend.pl oraz pod numerami telefonów:
+48 58 500 86 75 w Polsce
+44 20 3318 7267 w UK
+ 353 1 485 4489 w Unii Europejskiej
View Comments (3)
Czy w tym roku będzie podobnie, wiem że dopiero lipiec, ale warto wcześniej wiedzieć...
Tak, zapewne będą lekkie zmiany w terminach realizacji przelewów w okresie świątecznym - zachęcamy do śledzenia na bieżąco naszego bloga lub Facebooka, na pewno będziemy o tym informować z odpowiednim wyprzedzeniem :)
Dzięki za odpowiedź.