Co to są kody promocyjne EasySend?
Kody promocyjne to generowane systemowo zniżki na usługi przelewów międzynarodowych EasySend. Kody mogą częściowo obniżać lub też całkowicie znosić opłaty za poszczególne rodzaje przelewów.
Kody promocyjne EasySend – zniżki na przelewy
Udostępniając kody promocyjne zawsze jasno określamy, czy dotyczą one przelewów:
- FAST*
- SuperFAST
- przelewów na kartę UAH (Mastercard)
- przelewów w systemie IntelExpress (Privat24)
* z wykluczeniem specjalnych przelewów walutowych, np. z EUR na EUR
Kody promocyjne EasySend – dostępne waluty
Jeśli nie jest to określone inaczej, kody na dany typ przelewu są dostępne dla wszystkich par walutowych, które ten typ obsługuje. Czasem udostępniamy kody na konkretne pary walutowe, np. z GBP na PLN, jednak w takich sytuacjach zawsze jest to wyraźnie opisane.
Jak wykorzystać kod promocyjny EasySend?
- Zaloguj się do Panelu Klienta lub do aplikacji mobilnej EasySend
- Zleć przelew tak jak zawsze – wybierz Odbiorcę, kwotę oraz typ przelewu.
- Zaznacz okienko “Mam kod promocyjny”, wpisz kod i kliknij przycisk “Potwierdź”. Opłata za przelew powinna ulec zmianie.
- Dokończ proces zlecania i opłacania przelewu tak jak zawsze.
Kod promocyjny EasySend nie działa
Jakie mogą być przyczyny takiej sytuacji? Najczęściej jest to jedna z poniższych:
- kod został już raz wykorzystany – wszystkie kody EasySend są jednorazowe. Oznacza to, że jeden kod dany klient może wykorzystać tylko raz. Przy kodach o długiej dacie ważności może się zdarzyć, że klienci zapominają, że już z niego skorzystali. Jeśli podejrzewasz, że kod mógł być już wcześniej przez Ciebie wykorzystany, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, sprawdzą wszystko w systemie i od ręki uzyskasz informację.
- kod stracił ważność – udostępniając kody EasySend podajemy ich datę ważności, większość z nich jest dostępna przez kilka dni lub tygodni.
- kod dotyczy innego typu przelewów lub pary walutowej – należy sprawdzić, czy wprowadzony kod na pewno pasuje do przypisanego do niego typu przelewu lub pary walutowej (np. FAST, SuperFAST lub ekspresowy przelew na kartę UAH)
- kod został wykorzystany na niezrealizowany przelew – jeśli kod został użyty przy zlecaniu przelewu, który później został anulowany lub z innych przyczyn nie został zrealizowany, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta, która wygeneruje nowy, indywidualny kod.
Jak skontaktować się z Obsługą Klienta EasySend?- e-mail: pomoc@blog.easysend.pl
- czat na stronie www.easysend.pl
- telefon:
UK: +44 20 3318 7267
PL: +48 58 500 86 75
UE: +353 1 485 4489
- kod został błędnie przepisany – zawsze warto sprawdzić literówki, zdarzają się częściej, niż nam się wydaje 😉
Gdzie znaleźć kody promocyjne na przelewy EasySend?
Kody promocyjne są udostępniane w różnej formie:
- w comiesięcznym blogowym newsletterze – jeśli chcesz go otrzymywać zapisz się do listy mailingowej pod tym linkiem: <KLIK>
- na Facebooku EasySend – przy okazji różnych świąt, wydarzeń lub konkursów. Dodaj naszą stronę do obserwowanych, ponieważ algorytmy Facebooka czasem nie wyświetlają użytkownikom wszystkich naszych postów.
- w reklamach EasySend – na Facebooku, banerach, ulotkach czy w innych kanałach marketingowych
Kody wykorzystać można na www.easysend.pl/logowanie lub w aplikacji mobilnej:
*Pamiętaj, że przelewy SuperFAST sa realizowane w dni robocze w godzinach 7.00 – 17.00 czasu brytyjskiego.